Een onvergetelijke en proffesionele muzikale optreden zal de Indische buurt in de spotlights zetten. Een show die (positief) onvergetelijk zal zijn in de buurt. Alle sleutelfiguren bij elkaar, alle netwerken bij elkaar en met als gezamenlijk doel “Verbinding Zonder Woorden”.

Stichting Muzieksleutel KUNST CULTUUR MUZIEK THE SHOW OF CONNECTION  -- 23 OKTOBER 2015

Nando Russo (1976), studeerde Jazz muziek en compositie aan het Conservatorium van Bari en percussie aan het Conservatorium van Amsterdam (concertsolist). Op zijn 20ste werd hij lid van het Schleswig-Holstein Musik Festival Orchestra en daarna van het Gustav Mahler Jugend Orchester onder dirigent Claudio Abbado. Al snel werd hij eerste slagwerker/paukenist van het Nederlands Philharmonisch Orkest en het Nederlands Kamerorkest Amsterdam, functie die hij tot op vandaag bekleedt. In die hoedanigheid is hij ondertussen ook verbonden aan het Koninklijk Concertgebouworkest, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, het Philharmonisch Orkest van de Scala in Milaan, het opera orkest van La Fenice in Venetie en de Opera van Stuttgart.

Nando Russo – Oprichter/Penningmeester Stichting Muzieksleutel