Een onvergetelijke en proffesionele muzikale optreden zal de Indische buurt in de spotlights zetten. Een show die (positief) onvergetelijk zal zijn in de buurt. Alle sleutelfiguren bij elkaar, alle netwerken bij elkaar en met als gezamenlijk doel “Verbinding Zonder Woorden”.

Stichting Muzieksleutel KUNST CULTUUR MUZIEK THE SHOW OF CONNECTION  -- 23 OKTOBER 2015

De Canadese David Kutz is geboren in Toronto en begon op dertienjarige leeftijd met tuba spelen. David studeerde aan de Queen Universiteit in Kingston Ontario en de McGill Universiteit in Montreal. In 2003 promoveerde David aan de Northwestern Universiteit in Chicago en ontving er zijn doctorstitel in Music Performance en Music Pedagody.

Sinds 2003 is David in Nederland waar hij achtereenvolgens solo tuba speler van de Radio Kamer Filharmonie en het Radio Filharmonisch Orkest in Hilversum was. Momenteel betrekt hij de solo tuba positie van het Nederlands Philharmonisch Orkest. Ook treed David op als freelance musicus voor een aantal zeer prestigieuse orkesten waaronder het Koninklijk Concertgebouw Orkest, het Residentie Orkest, Holland Sinfonia, Doelen Ensemble en Asko/Schönberg Ensemble. Zo ook trad hij op in Zwitserland met de Zürich Opera, het Symfonie orkest van Singapore, de Saint Louis Symphony, en het National Arts Centre Orchestra (Canada).

David Kutz – Oprichter/Secretariaat Stichting Muzieksleutel